Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2006 11:08 - Непредвидено прибиране заради авер
Автор: popurs Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 11.11.2006 16:28


Вчера сутринта докато си пиех кафето до ПУ-то ми се обади Янко, момчето от снимката и ми каза, че ще заминават с баща му за Гърция за 6 месеца и ще си празнува рождения ден по-рано. Рождения му ден е на 23 ноември, и аз му казах, че ще се прибера. А предната седмица пак се бях прибрал. То е много път, Пловдив-Китен - 267км. Ама приятели какво да правиш. И парите не са малко, 18 лева ми е билета с "Ентуртранс"-автобуси. Че вчера беше и петък и нямаше места и се наложи да стая прав до Стара Загора. Абе ужасно пътуване беше. На следващия ден(тоест днес) ме подхвана и майка, че много пари съм харчил, че това че онова, и имаше луд скандал. Абе какво да ви кажа, сега докато го пиша това чакам да ме вземат от къщи аверите и да ходим на кафенце да се видим. Както си и мислих, когато бях ученик нещата така стават, че всеки поема по различни пътища, но винаги се срещаме в Китен, там от където и тръгнало и приятелството ни. Знам, че неможе вечно да сме цялата тайфа, все някой липсва. Този път обаче, аз се върнах от Пловдив, Николай се върна от Варна, Коцето и Марян си идват от Бургас, ако и Павката можеше да си дойде от Русе щеше да сме в пълен състав, но той си има важни ангажименти и му е невъзможно. Тази вечер трябва така да се наквасим, че да ни държе до след 6 месеца :) Поздрави на всички, които прежалиха 5 минути от свободното си време за да прочетат какво съм написал!

image
Това е авера!


Тагове:   Непредвидено,   авер,


Гласувай:
0



1. martata - Насе, горе главата. Да пийнеш едно голямо и за мен.
11.11.2006 12:15
Вчера изпих коняка в къщи за твое здраве,ех много хубав коняк беше.
цитирай
2. popurs - скръдзъ
11.11.2006 16:27
Марто трябваше да ми оставиш малко, ти си ненаситник :) На 8 декември далече от запасите! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: popurs
Категория: Забавление
Прочетен: 46475
Постинги: 16
Коментари: 32
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930